Salı, Nisan 13, 2010

Ne alemdeyim, bilmiyorum?

Tez, toplantılar, KOSGEB, seminerler, paneller derken hayatım İzmir - Urla - İYTE arasında bir sürünüşe dönüşmüş durumda. Cidden tükenmek üzereyim ama inançlıyım bunlarda geçecek bir gün.

Bu hafta KOSGEB yok o yüzden biraz olsun soluklanıyorum denebilir. Bu arayı Bursa'ya giderek değerlendireyim dedim kendimce. Bu arada tiyatro maceralarım da devam ediyor. Geçen hafta cumartesi Karşıyaka'daydım. En kısa zamanda sizlere yazacağım bu oyunu da. Mesela 10 dk sonra. :)

Artık son demlerimi yaşıyorum İzmir'de, en azından şimdilik planlarım bu yönde. Bu yüzden bir işe koyuldum ve İzmir'i fotoğraflamaya çalışıyorum hatıra olması babında. Hiç üşenmeden anı yakalamak için çaba harcıyorum. Her adımda duruyor ve güzel olanı yakalamaya çalışıyorum. Aşağıda bir örnek koyacağım sizlere, bakalım hoşunuza gidecek mi? Profosyonel olarak hiçbir iddaamın olmadığını da belirteyim bu arada. Amaç sadece anı yaratmak.


Benden bu kadar şimdilik. Bunu bile nasıl yazabildim bilemiyorum. Bu arada son bir haber benden, yakında Erasmus ve tez konularım hakkında daha çok yazacağım buraya. Artık insanların sorularına birer "blog" linki atarak cevap vermek güzel olacak gibi gözüküyor.

Hiç yorum yok:

facebook'ta paylaş!