Cuma, Nisan 02, 2010

Yoğun bir dönemdeyim...

Evet uzunca bir süredir bırakın yazmayı copy/paste tarzı haberleri, bile paylaşamıyorum burada. Yoğun geçiyor bu dönemim, en az haftanın 3 günü İzmir'deyim ki bu beni öldürüyor denebilir. Yollarda geçen saatler mi desem, yoksa yaptığım çalışmalar mı. Hepsi teker teker bitiriyor beni. Ama artık yazacağım. Gerek tezim, gerekse yaşadığım tecrübeleri en azından mezun olana kadar düzenli olarak yazacağım.

Bu arada yeni Erasmus'ları yolcu ettik. Bu sene Giessen'e bizim bölümden sadece 1 öğrenci gitti. Avantaj mıdır, yoksa dezavantaj mı göreceğiz. Şimdilik Ömer'den geri dönüşler iyi. Erasmus'la ilgili merak ettiği herşeyi buraya daha da yazmam gerektiği ortaya çıktı bir de. Çünkü yapılan bazı yanlışlara şahit oldum tekrardan.

Ayrıca İYTE hayatımdan iyice çıkmaya başladı. Bariz olarak görüyorum bunu. Belki ben artık eskisi kadar umursamıyorum ya da İYTE takmıyor beni. Çok memnunum buna. Uzun sandığım bir yolculuğun beklenen sonuna ulaşmanın verdiği hazzı yaşıyorum denebilir aslında. Ah bir de şu tez bitse! :P

Bahar geldi bir de. Bu yüzden güzel bir fotoğraf koyayım dedim. Malum İzmir'de bahar bir başka...

Neyse benden bugünlük bu kadar diyelim, yavaş yavaş toparlanıp İzmir'e kaçmam lazım. Malum hafta sonu Açık Öğretim sınavları var. Bu arada sınava girecek herkese başarılar, benim gibi hazırlanamayanlara da bol şans...

Sağlıcakla kalın, A.

Hiç yorum yok:

facebook'ta paylaş!