Cuma, Aralık 26, 2008

Mecliste kavga! \\ Şu anda utanıyorum.

TBMM Genel Kurulu’nda yolsuzluk ve ihbar tartışmaları yumruklu kavgaya yolaçtı. DTP Muş Milletvekili Sırrı Sakık tartışma sırasında kendisine "ihbarcı" diyen kürsüdeki CHP Malatya Milletvekili Mevlüt Aslanoğlu’nu yumrukladı.

TBMM Genel Kurulu’nda 2009 Mali Yılı Bütçesinde Merkezi Yönetim Bütçe Kanun Tasarısı’nın maddelerinin görüşmelerinde DTP Muş Milletvekili Sırrı Sakık’ın önceki gün gündeme getirdiği ve Malatya Üniversitesi’nde yaşanan “karaciğer naklindeö ile ilgili iddialarına bugünkü görüşmelerde yanıt veren CHP Malatya Milletvekili Mevlüt Aslanoğlu’nun sözleri kavga çıkardı.

Aslanoğlu, Sakık’ın iddialarının yalan olduğunu ve Sakık’ın bu iddialarla ilgili yanlış ihbar yaptığını söyleyince ortalık bir anda savaş alanına döndü.

Sakık, yerinden fırlayarak Aslanoğlu’na “Terbiyesiz adam iftira etme bana, soytarılık yapma, bana ’ihbarcı’ diyemezsinö dedi ve yumruklarını peş peşe Aslanoğlu’nun suratına savurdu. Sakık’ın yumruklarının birisi Aslanoğlu’nun suratına diğeri ise omuzuna isabet etti. Oturumu yöneten Meclis Başkanvekili Meral Akşener kısa bir süre şaşkınlık yaşadıktan sonra oturuma ara verdi.

Araya giren TBMM İdare Amirleri, Aslanoğlu ve Sakık’ın arasına girerek olayların daha da büyümesini önlediler.

DTP’liler Sakık’ı Genel Kurul salonundan çıkarırken, CHP’li milletvekilleri de Aslanoğlu’nu sakinleştirmeye çalıştılar.



"Benim yorumum"
Yıl 2008 ve hala benim güzel ülkemde böyle kareler yaşanıyor. Avrupa birliğinin kapılarını zorlaması gereken bir Türkiye'nin ülkemizi Avrupaya bakan penceresi böyle görüntülere sahne olursa nasıl bir medeniyet seviyesinden söz edebiliriz ki. Hakikaten yazık olmuş ülkeme.

Hiç yorum yok:

facebook'ta paylaş!