Perşembe, Kasım 12, 2009

Poker Face'i kim daha iyi söylüyor?

South Park 13 sezonunda yepyeni bir tartışma başlattı. "Whale Whores" adlı bölümdean ve Guitar Hero oynayan Eric Cartman ve tayfası Lady GAGA'nın bu günlere gelmesine neden olan Poker Face adlı parçasını söyledi. Şahsen ben defalarca izledim ve halen bıkmadan dinlemeye devam ediyorum.

Geçen youtube'da gezinirken bir arkadaşın Poker Face - Eric Cartman Remix videosuna denk geldim. Bu beni Poker Face hakkında olan görüşlerimi sorgulamaya sevk etti.

Sizce Poker Face'i Lady GAGA mı yoksa Eric Cartman mı daha iyi söylüyor? Aşağıda iki versiyonunu da dinleyip oy kullanabilirsiniz.

Poker Face - Lady GAGA



Poker Face - Eric Cartman Remix



Kararını verdiysen artık oyunu kullan : Oy vermek için tıkla.

Hiç yorum yok:

facebook'ta paylaş!