Cuma, Ekim 30, 2009

Hayata Dair Varsayımlar

Bu aralar biraz duygusal takılıyorum galiba, daha doğrusu beni bu yönlere sevk eden bir kıvılcım var ama henüz ateş olamadı. İşte bu kıvılcımın meyvelerinden biri döküldü klavyeme gecenin bu vakti. Eee ben de paylaşmazsam olmaz dedim ve sizlerin huzuruna getirdim. Bakalım beğenecek misiniz?

Hayata Dair Varsayımlar

Ne desem boş aslında, zaman geçtikçe anlaşılıyor her şey ve zaman öğretiyor insana eğriyi doğruyu. Biraz acıtsa da yanlışın yanlış olduğu gerçeği katlanmak gerekiyor onunla yaşamaya, ta ki bize verdiği acının yerini alacak bir mutluluk, bir doğru, kapımızı çalıp adımızı çığırana kadar. Aslında mutluluklar da böyle kolay gelmiyor insanın ayağına. Hatta daha çok sen koşuyorsun onun peşinden ve sonunda onu yakalayınca bitmeyecek zannediyorsun. Ne yazık! Sanki sonsuza kadar mutlu olacaksın gibi geliyor ama nafile. Bir anlık ihmalkârlık alıveriyor elinden onu ve tekrar içine çekiyor seni yanlış denen o karmaşa, bir nevi huzursuz duygu silsilesi, tekrar gösteriyor sana kim olduğunu.


Maalesef hayat tam anlamıyla bir kısır döngüden ibaret. Elimizden gelen tek şey ise bu döngünün mutluluk kısmını olabilindiğince uzatmak. O zaman ne duruyorsun ey mutlu insan sahip çık mutluluğuna, sanki onu kaybedecekmişçesine her anını onunla geçir ve değer ver ona. Unutma ki kaybeden her zaman sensin, mutluluk gidecek bir kapı mutlaka bulur."

Sağlıcakla kalın, A.

Hiç yorum yok:

facebook'ta paylaş!