Salı, Ekim 27, 2009

Windows 7 Lansmanı ve Tekno marketlerin kapışması!

Uzun süredir yazmadım biliyorum ama bunun sadece 'blog'uma yazmadım olarak düşünmeyim, yani hayatımda da pek önemli bir şey yaptım denemez. Neyse artık bir süre buradayım herhalde.

Bugün uzun süredir beklediğim Windows 7'nin İzmir Üniversite Lansmanının gerçekleştiği EGE Üniversitesi Fen Fakültesi amfisinde idim. Pek güzel bir sunum gerçekleştiği söylenemez ama bunu hemen sunumun kalitesine bağlamak da doğru olmaz. Amfi gerçekten kalitesiz bir amfi olduğu için ve konum olarak da arkada bulunduğumdan (en azından oturuyordum :-) ) sunumdan pek bir şey anlayamadım. Ses düzeni resmen yoktu amfide. Neyse sunumda Windows 7 ile gelen yeniliklerden bahsedildi ve görsel bir şov sergilendi. Bu şov gösterdi ki gelecek dokunmatik ekran ve multi-touch dediğimiz çoklu dokunma teknolojisi yönünde şekilleniyor.

Sunum sonunda bir adet Casper Netbook sahibini buldu. Ayrıca verilen bir diğer hediye ise MVP ile alakalı bir kitaptı.

Sunum sonrasında büyük bir hayal kırıklığı ile arkadaşlarla dolaşmaya karar verdik. Daha sonra evime dönerken dikkattimi çeken en önemli şey yarın sabah 06:00'da açılacak olan Balçova Mediamarkt için süren hazırlıklardı. Dj sistemi kurulmuş ve binlerce insanın sıra beklemesini kolaylaştırmak için metal bariyerlerle hat oluşturulmuştu.

Otobüste ise gazetenin içinden çıkan ekler dikkatimi çekti. Mediamarkt'ın açılışı ile aynı gün aynı saatte Teknosa Agora yeni mağazası olan Teknosa 'extra'yı açacaktı ve o da açılışa özel indirimler yapmıştı.

Tam buna bir anlam getirmeye çalışırken otobüs duraklarında üzerlerinde Kipa teknoloji günleri yazılı insalar gördüm. Genelde Türkiye'de görmediğim birşey olduğu için eğildim ve okudum. Billboard'da Kipa'nın bu gece 24:00'e kadar açık olduğu ve yarın sabah 06:00'da sürpriz indirimlerle açılacağı yazıyordu.

Bütün bu başıma gelenler ve gördüklerimden çıkarttığım sonuç ise yarın sabah saat 06:00'da I. İzmir Teknoloji Marketleri Kapışması Balçova'da yaşanacak. Bizlerse yarın akşam çıkan izdiham ve çeşitli haberleri televizyonlarımızdan izliyor olacağız.

Sağlıcak kalın, A.

Hiç yorum yok:

facebook'ta paylaş!