Cumartesi, Ağustos 08, 2009

SuperMario Fusion!

Değerli okuyucalar, geçen gün forumlarda gezerken bir efsanenin geri gelişine tanık oldum. Çocukluğumuzu Atari başında geçirmemize sebeb olan "SuperMario" kendisini gelişitirerek bilgisayar ortamına dönmüş durumda. Bir hayranın düzenlediği "SuperMario Fusion" açık kodlu yazılım olarak paylaşıbilmekte. Bu yüzden aşağıdaki linke tıklayıp 17Mb'lık çalıştırma dosyasını indirdiniğinizde sizde bu oyunu oynayabileceksiniz.


Oyun ile ilgili ilk izlenimlerime gelirsek, oyun gayet güzel ama tabi grafik açısından zayıf(ama sonuçta bir DOS oyunu yani!). İlk farkettiğim nokta ise karakter sayısı arttırılmış oyunda. Savaştığınız düşman karakter sayısı çok fazla. Ayrıca oyun giderek zorlaştırılmış ve zaman çok hızlı ilerliyor.

Daha ben 2. bölümü bitirdim ve toplamda 8 bölüm var. Zaman el verdikçe bitirmeye çalışıyorum. Sizlerden de bir an önce "SuperMario Fusion"ı deneyip izlenimlerinizi yorum olarak paylaşmanızı bekliyorum.

"SuperMario Fusion"ı indirmek için tıkla!

Hiç yorum yok:

facebook'ta paylaş!