Pazartesi, Ağustos 03, 2009

Netbook'landım!


Uzun süredir hayellerini kurduğum netbook'uma kavuştım. Türkiye'ye döndüğüm gün olana Pazar sabahı Karacabey'e olan dönüş yolculuğumuzda Vatan Bilgisayar'a uğradık. Daha önce de bahsettiğim gibi (bakınız!) netbook'u İngiltere'den almayı planlıyordum. Ancak gelişen olaylar ve KDV indirimiyle birlikte düşük seyreden Dolar kuru beni tekrar ardığımı ülkemda bulmama sevk etti. Tabi 2 yıllık garanti de cezbeden bir nokta sayılıyor HP ile olan tecrübelerimden sonra.

Uzun araştırmalar sonunda netbook tercihimi de değiştirdim. Bildiğiniz gibi günümüzde netbookların çoğu aynı biyolojik(elektronik içerik manasında) özellikler sahip ancak fiziksel görünümleri(dizayn yani kasa tasarımı) fark ediyor. Daha önce ACER Aspire One almayı hiç düşünmemiştim çünkü kendisi sadece 8.9 inçlik ekranlı modeli ile satıştaydı ancak ACER da farketmiş olacak ki piyasada 10 inçlik modeller daha bir tututluyor, hemen ACER Aspire One'nın 10.1 inçlik modeli satışa sunmuş (ASUS da bu durumun farkına varıp EeePC'nin 10 inçlik modellerini piyasaya sürdü bu arada). Ben de tercihimi fiyatı ve fiziksel özellikleri açısından ACER Aspire One'dan yana kullandım.

Daha önce SAMSUNG'un NC10 modeli için yanıp tutuşuyordum ancak Vatan Bilgisayar'da yaptığım kıyaslama gösterdi ki her iki netbook hayli güzel bir görünüme sahip ancak hem batarya süresi hem de fiyatı ACER Aspire One'ı bir adım öne çıkartıyor.

Renk tercihimi ise beyazdan yana kullandım ve bugüne kadar sahip olduğum elektronik araç renklerinde bir ilke daha imza atmış oldum.

Şu ana kadar "H'ACER"imden gayet memnunum, ancak ileride daha ayrıntılı testler ile kendisini zorlayıp daha objektif bir değerlendirme de yapacağımı belirteyim.

Bu arada Vatan Bilgisayar'da süregelen kampanyadan yararlanıp bir ACER da siz almak isterseniz tıklamadan geçmeyin derim.

ACER'a giden yol!

Hiç yorum yok:

facebook'ta paylaş!