Cuma, Şubat 06, 2009

Çok dilli blog ile tanışın!

Just click to read this post in English!
Klicken Sie einfach auf diese Nachricht zu lesen, in Deutsch!
この記事を読むには日本語でクリックするだけ!

Bu hafta karşınıza blog'uma eklediğim yepyeni bir özellikle çıktım. Artık blog'umu "Google-Translate" sayesinde 4 farklı dilde okuya biliyorsunuz. Aslında blog'umu demek yanlış olur çünkü bu hafta yolladığım göderilerde bulunan dil seçenekleri sayesinde her gönderi kendi içinde İngilizce, Almanca ve Japonca olarak görüntülenebilmekte. Bu sayede yurt dışından blog'uma bağlanan kullanıcıları da blog'umu okumaya ve anlamaya teşvik etmek istiyorum. Yakında blog'umun sağ tarafına ekleyeceğim Çoklu-Dil seçeneği sayesinde sadece bu 4 dilde değil "Google-Translate"in desteklediği tüm dillerde blog'um izlenebilecek.


Haberlerin başında yer alan gönderi dil seçeneklerini ise kaldırmayı düşünmüyorum. Çünkü bu dil seçenekleri blog'a anlık bağlanan izleyiciler için bir cazibe olacağını düşünüyorum. Sizlerden de blog'umu geliştermek için yapacağınız yorumlar ile katkı bekliyorum. 1 haftada ulaştığım 1000i aşkın ziyaretçi sayısı beni yeterince teşvik etsede sizlerden gelecek olası yorumlar sayesinde kendime daha bir güveneceğime eminim.

Bu yüzden yeniliklerle yolumuza devam etmek için sizlerden hep destek, tam destek bekliyorum.

Blog'umda iyi gezintiler.

Hiç yorum yok:

facebook'ta paylaş!